النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 2381111
مرحبا بك عزيزي الزائر. نتمنى تكوين حسابك الخاص والتسجيل معنا في المنتدى إن لم يكن لديك حساب بعد
والمساهمه معنا في افادتك والاستفاده منك فهذا المنتدى هو صدقه جاريه اتمنى ان تشارك فيها وتجعله ايضا صدقه جاريه لك بمواضيعك وافادتك لنا
النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 54940011
النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 89066510
النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 2381111
مرحبا بك عزيزي الزائر. نتمنى تكوين حسابك الخاص والتسجيل معنا في المنتدى إن لم يكن لديك حساب بعد
والمساهمه معنا في افادتك والاستفاده منك فهذا المنتدى هو صدقه جاريه اتمنى ان تشارك فيها وتجعله ايضا صدقه جاريه لك بمواضيعك وافادتك لنا
النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 54940011
النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 89066510
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيلfacebook

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده

أنا المهاجره
tassniem
امل
AHMED
دموع تائبة
noura
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
noura
عضو زهبي
noura

انثى
تاريخ الميلاد : 03/07/1993
العمل/الترفيه : طالبه
تعرفت على المنتدى من : حماده بركه

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده Empty
مُساهمةموضوع: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 28, 2010 4:03 am

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 974911

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده Attachment

حياة قلبي وافراحه.. وهناه بمساه وصباحه
ما لقيت فرحان في الدنيا.. زي الفرحان بنجاحه
كل حلم جميل في حياتنا.. ولا غابش في يوم عن بالنا
وبنى لنا قصور وفرشها.. زهور في حياتنا ومستقبلنا
ولقيتني في عز هنايا.. والدنيا فرح ويايا
بتهني حبايبي معايا.. ونقول الكل ارتاحوا
دا مفيش فرحان في الدنيا.. زي الفرحان بنجاحه
الناجح يرفع ايده.. ونغني في عيدنا وعيده
ونقول ناجحين.. ديما.. ديما على طول ديما
ديما على طول ديما

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده RFG05765

الف مليوووووووووووووون مبروك
لكل اعضاء المنتدى
و بالاخص
الناس الحلوه اللى خلصوا تعليم اصلا
هههههههههههه

يعنى

احمــــــــــــــــــــــــــــد
تسنيـــــــــــــــــــــــــــم
وســـــــــــــــــــــــــــــام

دول الاعضاء اللى انا فهمت انهم خلصوا

بس المنتدى معظمه تجاره عين شمس
سقفه كبيره يا كمـــــــــــــــــــاعه

المهم
فى اعضاء تانيييييييييييين بس هما غايييييييييييييبين عننا
زى اصدقاء احمد
مثلا

بركه و ميدو سوبر و نورا ميدو وغيرهم
ابقى طمنا عليهم يا احمد

ما علينا

البـــــــــــــــــارتى
هنا لكل عضو اتخرج الحمد لله
(مش شرط الكليه اللى ذكرتها بس يا ريت كل حد يدخل يقول كان فين غيراللى ذكرتهم مش عايزه ذكاء )
و هيبتدى الحياه التانيه
الوظيفه و ....... انتوا فاهمين

و انا نور
اها والله

قررت عمل حفل بسيط للأعضاء الناجحين

نقول مبروك لكل ناجح وهاردلك للي لم يحالفهم الحظ

والدعوة طبعا مفتوحة للجميع

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده SFun_cheerleader2 النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده SFun_cheerleader2 النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده SFun_cheerleader2 النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده SFun_cheerleader2

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 10450513721998735363

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 35ft2spiralarch_550

و نبدأ بالمشاريب
و لا تأكلوا الاول ؟؟؟؟؟؟؟

طبعا نأكل الاول
مش محتاجه كلام

و العصير برضه موجود مش هيطير

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده Cont44181cc3

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده We3rb5859e792d8

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 45348872797385933

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 44715996f4vt2

و الحمد لله عشان معارفى كتير
عملت صفقه و اشتريت تلاجه بيبسى ليكم
شايفين
اى خدعه

بس طبعا فاضيه
هههههههه

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده Pepsimachineonwallig1

الجاتوه

خلاص كده يا جماعه كله بقي تمام عندكم اكلــتو الجاتو وشربتو العصاير

تم بحمد الله تجهيز الحفلة :

لا أحد ينسى التعليمات التالية

كل واحد يخش يسلم ويبارك ويحط اكلو وهديتو ويجلس يستنى ويشفلو صرفة يسويها

لمن يجي وقت الأكل بنظام وترتيب ومو لازم تشبع كل نص بطن وبعدين لمن تروح بيتك عبيها

اشوفها بتولع دلوقتي ههههههههههههههههههههههههههههه

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده Dance_by_deathnote1010

و دى بقى هديتى لجميع الاعضاء

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده Attachment

الحفلة مفتوحة للجميع يلا انبسطو وباركو وهيصو

حفلة سعيد وأن شاء الله تعجبكم ولا أشوف أحد منكم يعتذر عن الحضور

يا ريت يا كماعه محدش يزعل عشان ذكرت اسامى
بس دول بصراحه اللى بيدخلوا
الباقى الحمد لله مشغول
الف مبروك للجميع

مني كل تقدير واحترام ,,
مع خالص تمنياتي لكم بمزيد من النجاح والتفوق

[size=25]النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده Sucssess04[/size]

و الله يا كماعه طلع عين الغاليه عشان اعمل البارتى يا رب تعجبكم
لازم تعجبكم

ههههههههههههه
noura
عضو زهبي
noura

انثى

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده Empty
مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 28, 2010 4:32 am

الف مبروك للخريجيين
و عقبالنا كنت هنزلكم فلاش لاغنيه و حياه قلبى و افراحه بس قولت تقولوا الاغانى حرام و لعنه الله عليكى ههههههههههه

لو ينفع يا احمد نزله انت

معلش عالتاخير
بس و الله مكنتش اعرف
و انا قولت الحق اعمل حاجه بدل ما شكلى بقى وحش
و كنت هاعمل البارتى بكره بس حطيتها دلوقتى عشان انا مسافره كمان ساعتين
عشان كده البارتى مش اد كده بس و الله اللى لحقت اعمله
اسفه

و يا ريت باقى الاعضاء يطمنونا عليهم
النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 43
و لو فى اى حاجه غلط يا ريت تقولولى و هاعدلها باذن الله
بس بصراحه مش عايزه وجع دماغ هههههههههه

اسفه جدا للاطاله
دموع تائبة
مشرفة قسم الحديث الشريف
دموع تائبة

انثى
تاريخ الميلاد : 06/01/1989
العمل/الترفيه : مدرسة ريااااااااضيات
تعرفت على المنتدى من : فيروز
رأيك بالمنتدى و اقسامه؟ : رائع

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 28, 2010 8:30 am

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 76294254

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 117322 النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 117322 النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 117322

مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارك للناجحين

وعقبال الوظائف
AHMED
المدير العام
المدير العام
AHMED

ذكر
تاريخ الميلاد : 19/03/1990
العمل/الترفيه : خريج كلية تجاره جامعة عين شمس (دفعة 2010)
تعرفت على المنتدى من : من نفسي Smile

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 28, 2010 9:28 pm

هههههههههههههههههههههه
بجد يا نور مش عارف اقولك ايه والله
نور دي يا جماعه بجد بعتبرها اختي الصغيره فعلا وربنا يوفقها في حياتها يارب و يحقفلها كل اللي هي بتتمناه
اما البارتي فدا مش حاجه جديده عليكي يانور ( متخصصة حفلات ) ههههههههههه
جامد جامد جااااااااااااااااامد
ربنا يسعدك في المصيف اللي انتي فيه و تيجي بالسلامه كمان بأذن الله Wink
و بالنسبا لبركه و اسلام المتوكل و ميدو سوبر و بودي كلهم طلعو رحله تبع الجامعه و انا مانفعش اطلعها معاهم عشان اوراق جيشي هما كلهم ماعندهمش جيش ولاد اللذينا لسه Smile
بس بركه نجح الحمد لله و الف مليون مبروك ليه هوا كمان Smile
https://way2paradise.ahlamontada.com
امل
عضو نشيط
عضو نشيط
امل

انثى
تاريخ الميلاد : 12/12/1992
تعرفت على المنتدى من : احمد

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 28, 2010 9:34 pm

ههههههههههههههه ياعينى اتحرمت من الرحله علشان الجيش lol!
tassniem
عضو مميز
عضو مميز
tassniem

انثى
تاريخ الميلاد : 07/11/1989
رأيك بالمنتدى و اقسامه؟ : مقبول

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالخميس يوليو 29, 2010 1:20 am

نونه الله يخليكي ياحبيبتي

ايه الجمال دة وكما عصير وبيبسى اللي انا مدمنا

ههههههههههههههههههههه

يارب تجيي بالسلامه ياقطتي وعقبالك يارب لما تدخل الكليه اللي بتحبيها
وانا بقى هعمل حفله محصلتش

أنا المهاجره
مشرفه
أنا المهاجره

انثى
تاريخ الميلاد : 29/09/1991
العمل/الترفيه : اممممممم
تعرفت على المنتدى من : رئيس المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالخميس يوليو 29, 2010 10:46 am

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 73516138

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده R5101210481562287l

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 12836226

كل ناجح يختار اللى عاوزه م الهدايا البسيطه دى

ويارب تعجب حضراتكو والف مليون مبروك
http://amoona4eslam.banouta.net
أنا المهاجره
مشرفه
أنا المهاجره

انثى

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالخميس يوليو 29, 2010 10:48 am

اخ نسيت الاب توب البناتى

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 25603128
أنا المهاجره
مشرفه
أنا المهاجره

انثى

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالخميس يوليو 29, 2010 10:50 am

يااااااااااااااارب الهداااااااااايا تعجبكووووووووووووووو

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 117322 النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 117322 النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 117322 النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 117322 النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 117322 النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 117322
wasoma_20
عضو مميز
عضو مميز
wasoma_20

انثى
تاريخ الميلاد : 02/05/1990

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالخميس يوليو 29, 2010 11:52 am

اخ جيت متاخرة

طيب مش كونتوا تقولولي

كدا تروحو الحفلة من غيري

انا زحلااااااااااااااااااااااااااااااااانه

منكوا تسنيم واحمد

..............................

تسلمي يا نورا على الحفلة

بجد تحححححححححححححفة

تسلم ايديكي

تروحي وترجعلنا بالسلاامة ان شاء الله Smile

هتوحشيييييينا اووووي

.............................

ايمان شكرا على الهدايا الجميلة دي

انا هاخد اللاب توب Smile Smile

عشان اقعد على النت براحتي من غير ما حد يقومني lol!

..........................

والف مبرووووووووووووووووك للجميييييييييع

وكل عام وانتم بخير
أنا المهاجره
مشرفه
أنا المهاجره

انثى

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالخميس يوليو 29, 2010 12:31 pm

اقتباس :
ايمان شكرا على الهدايا الجميلة دي

انا هاخد اللاب توب Smile Smile

عشان اقعد على النت براحتي من غير ما حد يقومني lol!

..........................

ولا يغلى عيكى

ده انا حاطه واحد بناتى محصوص

اتفضليه

علشان مش تقومى يا عينى هو انتى بيقومكى زى؟

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده Icon_biggrin
wasoma_20
عضو مميز
عضو مميز
wasoma_20

انثى
تاريخ الميلاد : 02/05/1990

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالخميس يوليو 29, 2010 2:42 pm

اااااااااه شوفتي

Sad

عشان انا الكبيرة وطيبة وعلى نياتي

بيستغلوني

Sad Sad
نورا ميدو
عضوه متميزه
عضوه متميزه
نورا ميدو

انثى
تاريخ الميلاد : 06/05/1988
العمل/الترفيه : student
تعرفت على المنتدى من : المدير

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالخميس يوليو 29, 2010 5:54 pm

مبرووووووووووووووووووووووووك ليكو كلكو
أنا المهاجره
مشرفه
أنا المهاجره

انثى

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالخميس يوليو 29, 2010 7:42 pm

اقتباس :
ااااااااه شوفتي

Sad

عشان انا الكبيرة وطيبة وعلى نياتي

بيستغلوني

Sad Sad

يا عينى ليه كداااااااااااااااااااا
امل
عضو نشيط
عضو نشيط
امل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالخميس يوليو 29, 2010 9:12 pm

انا بقا هقدم لتسنيمتى و سمسمتى وحمادة انشودة كدة عن التخرج وياااااااااارب تعجبكم وربنا يوفقكم فى حياتكم اللى جايه وتبقى احسن

كلـ م ـــــا تـــــها

{..
على طاري الفرح نحكي,,,, حكاية حفلنا الليله

حكاية عن طموح كبير,,,,في رؤيتنا تفاصيله

قصص وايام عشناها,,,,تعبها وفرحها حلوين

نعيش اليوم ذكراها,,,,سنين وكأنها يومين

معلمنا صنع أجيال,,,,صياغة عقدنا فنه

تواريخ وأدب وأمثال ,,,, يا ربي ترزقه الجنه

في رؤية تهدي الأبصار,,,,تعلمنا وتربينا

كبرنا والأماني كبار ,,,, وحققنا أمانينا

تخرجنا ورفعنا الراس,,,,حمدنا الواهب المنان

وفرحنا أحب الناس ,,,,وتحلى الفرحة بالخلان

على طاري الفرح نحكي ,,,, حكاية حفلنا الليلة

حكاية عن طموح كبير,,,,في رؤيتنا تفاصيله

{..

AHMED
المدير العام
المدير العام
AHMED

ذكر
تاريخ الميلاد : 19/03/1990
العمل/الترفيه : خريج كلية تجاره جامعة عين شمس (دفعة 2010)
تعرفت على المنتدى من : من نفسي Smile

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالجمعة يوليو 30, 2010 1:01 am

الله الله على الابدااااع هههههههههههه
جبتي منين كل الكلام دا يا امل
تحفه بجد ربنا يخليكي
و شكرا يا ايمان على الهدايا مع اني مالحقتش منها حاجه البركه في الناس اللي هنا lol!
ومره عاشره شكرا اوي اوي لصاحبة الموضوع نور اختي الصغنونه ربنا يرجعها بالسلامه و تكون مبسوطه
https://way2paradise.ahlamontada.com
امل
عضو نشيط
عضو نشيط
امل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالجمعة يوليو 30, 2010 3:24 am

ههههههههههه لتانى مرة اسأت الظن بيا lol! دى انشوده عن التخرج عجبتنى قولت اهديهالكم تعبيرا عن فرحتى بيكم حاجه بسيطه كدة بجد فرحتى بيكم لا تقدر بمال ولا توصف بكلمات ايه رايك حلوة دى ادينى ابدعت اهو الحمدلله لما اروح انمى موهبتى بقا Very Happy
اميرة القلوب
مشرفة قسم البنوتات و الاسلامي العام
اميرة القلوب

انثى
تاريخ الميلاد : 13/11/1992
العمل/الترفيه : طالبة
تعرفت على المنتدى من : pure_heart

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالجمعة يوليو 30, 2010 4:04 am

ههههههههههههههههههههههه

لا بجد موضوع جامد

مبروووووووووووووووووك بجد لكل الناجحين وعقبالى يارب فى كليتى كدا لسالى سنه 3 ثانوى دى واروووووووح بقا الكلية ادعولى

حفلة جميلة جدا يا نور
تسلم اديكى وترجعيلنا بالسلامة يا قمرررر
أنا المهاجره
مشرفه
أنا المهاجره

انثى

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالجمعة يوليو 30, 2010 10:41 am

سبقتينا يا امل

اهى الانشوده

بهديها للبت عاشقه علشان سبقتنى واتخرجت قبلى

ههههههههههههه

ولكل متخرج
donia
عضو جامد موت
donia

انثى
تاريخ الميلاد : 02/10/1993
العمل/الترفيه : طالبه في الصف الثالث الثانوي
تعرفت على المنتدى من : اخويا احمد المدير Smile

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالجمعة يوليو 30, 2010 1:36 pm

انا اسفه جدا ع التأخير الرهييييييييييب
الف الف الف مليوووووووووون مبروك
يارب يسعدكم بحياتكم دايما ياااااارب
مبروك اوي اوي اوي
والله العظيم فرحت ليكة كتير

شكرااااااااااا نور ع الحفله التحفه دي
عقبال نما يعملوا لينا يانور حفله التخرج من الثانويه Very Happy
أنا المهاجره
مشرفه
أنا المهاجره

انثى

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالجمعة يوليو 30, 2010 2:08 pm

ايه رايك فى الانشوده يا دنيا؟ النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده Lol
أنا المهاجره
مشرفه
أنا المهاجره

انثى

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالجمعة يوليو 30, 2010 5:40 pm

الانشوده انا السماعه عندى بايظه فقلت اكيد مش حيكون فيها موسيقى لانى بسمعها من قناه الروح دايما بس وربى ما اعرف انه فيها موسيقى
donia
عضو جامد موت
donia

انثى

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالجمعة يوليو 30, 2010 6:15 pm

اهااااااا طيب عادي يا ايمان مفيش مشكله
ولا يهمك محصلش حاجه ياقمر
وتسلميلينا لجهودك حبيبتي I love you
أنا المهاجره
مشرفه
أنا المهاجره

انثى

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالجمعة يوليو 30, 2010 6:18 pm

اقتباس :
اهااااااا طيب عادي يا ايمان مفيش مشكله
ولا يهمك محصلش حاجه ياقمر
وتسلميلينا لجهودك حبيبتي I love you

تسلمى بس وربى السماعه هى السبب هبقى اضربها النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده Icon_biggrin
donia
عضو جامد موت
donia

انثى

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالجمعة يوليو 30, 2010 6:57 pm

ههههههههههههه
ولا يهمها هي كمان Very Happy
أنا المهاجره
مشرفه
أنا المهاجره

انثى

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالسبت يوليو 31, 2010 9:54 am

اقتباس :

ههههههههههههه
ولا يهمها هي كمان Very Happy

طيب النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده Icon_biggrin
noura
عضو زهبي
noura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده   النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 06, 2010 1:38 am

انا جيت
نورت البيت
كالعاده
وحشتونى كتير
انا مبسوطه كتير عشان البارتى عجبتكوا مع انها مش على قد المقام
انا حبيت بس اشاركوا فرحتكم

و الحمد لله انك طمنتنا ع زمايلك يا احمد و بتمنى ليكم كلكم
التوفيق و النجاح ف الحياه المهنيه

الف مليوووووووووون مبروك

بركــــــــــــــــــــــــــــه
ميدو سوبــــــــــــــــــــــر
المتوكل ع اللــــــــــــــــــه
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــودى
كـــــــــــاتى كاتـــــــــــــــــى

كبرت اساميهم زيكم عشان محدش يزعل هههههههه

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده 1168302442_281e9cc627

[center]النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده Card18

[/center]

النـــــــــــــــــــــــاجح يــــــــــــــــــــــــرفع ايــــــــــــــــــــــــــــده
صفحة 1 من اصل 1